onsdag 23 februari 2011

Onsdag 23e Februari - 2011.

God morgon!

klockan är 8 och jag har ju sagt att jag inte kan sova länge på morgonen längre. Faktiskt rätt skönt att det blivit så. Dessutom så är det ljust ute resan, hur skönt är inte det? Jag längtar tills det är ljust ute när jag går till jobbet.

Idag har jag lite lite ilningar i tänderna faktiskt. Men inte så att det är jobbigt. Om det inte blir värre än såhär så kan jag genomföra blekningen utan problem. Men jag väntar med blekningen till i kväll så tänderna får vila lite i mellan.

Idag är det en vecka kvar tills jag drar upp till sälen! :) Kul! Jag ska jobba 2 st 7-22 pass och ett 7-15 pass innan jag drar. Så är jag ledig i de resterande 4 dagarna. Önskar jag kunde slänga ihop alla jobbpass och köra dem i ett streck och dra sen. Men det funkar inte, tyvärr. Samtidigt så har jag lite och göra innan  jag drar, som frisören och vaccinering av texas, vaxning. Så måste ju mensen va över oxå. =P Så det får gå.

Ja skulle ju börja med träning idag. Och det är ju bara bra att jag vaknade så tidigt, så kommer jag iväg tidigt. Måste bara äta frukost först. Har en oppsies skiva kvar. Tror jag kokar ett ägg till det och en kopp te. Och eftersom jag tränar så tidigt så kan jag dricka superpump innan. Det kan behövas idag för nu ska jag köra ordentligt! Idag blir det 30 minuter på crosstrainern som avslut.

15 minuters uppvärmning på badet
45 minter styrka överkropp (triceps, biceps, axlar, bröst, mage)
30 minuter på crosstrainern
in i bastun och duschen!

Nu ska jag kliva upp. Magen kurrar faktiskt! Hörs senare!

Puss och Kram!

.

Inga kommentarer: