onsdag 23 februari 2011

värk..

Huvudvärk och mensvärk. Det är vad som håller mej vaken nu. Jag stirrar på datorn och undrar vad jag ska sysselsätta mej med. Jag tänkte kolla på de 2 big brother avsnitten jag missat. Men det bara krånglade så jag la ner det. Får kolla i morgon om det funkar bättre då. Min säng sticks! Dunnet sticker ut genom kuddarna. Det har jag aldrig känt förut. Men nu ska jag helt plötsligt känna det. Extra känslig nu. Om 5 minuter börjar reprisen på avsnitt 3 av bb på tv. Men jag vill se 2 först. Så jag får väl lägga undan datorn och sova istället? Sova bort värken.

I morgon:
Frulle
Gymmet - överkropp + kondition.
Basta
Lunch
Blå stjärnan med Texas
Bleka tänderna
Börja packa lite? :)
Middag
BB på kvällen.

Nej nu får jag försöka sova. Så jag kommer ur sängen i morgon. Natti!

.

Inga kommentarer: