torsdag 24 februari 2011

Övertid.

Fick nyss ett samtal ifrån en kollega som knappt kunde prata. Hes. Stackaren! Hon frågade om jag ville jobba kvällen i morgon oxå. (jag jobbar dagen). Och med tanke på att jag har så få timmar denna månaden då jag varit i Sunne i 2 veckor så tackade jag ja. Dessutom så vill vi inte ha någon smitta här nu när en av oss 3 ska utomlands. Jobbigt att va sjuk på planet och blir fler sjuka så blir det ont om personal. Så stanna och kurera dej! :) Så nu fick jag nästan ihop till en heltid som jag har från början. Februari är ju en kort månad. 163 timmar blev det. Och heltid är väl 167 timmar. Nu när jag har spanat in en bil jag vill ha så är det bra om pengarna rullar in! Denna månad fick jag ut 17.500 kr. Inte så dåligt när jag bara jobbade 155 timmar i januari! ;) dessutom så sparar jag min semesterersättning. Den får jag i en klumpsumma i juni. Går direkt in på bilsparkontot! När vi tar semester här så jobbar vi in den först eller efter. :)

Nej nu får jag jobba på här. Hörs sen!

Ps. Med andra ord missar jag ett pass på gymmet i morgon. Lite segt, men jag får köra extra hårt lördag och söndag. Tänkte ju sola oxå, men insåg förut när jag hoppade i mina mjukisbyxor att fan va bruna ben jag har! Så jag får väl spara in på solningen lite och "bara" sola lördag och söndag. =P Ds.

.

Inga kommentarer: