måndag 14 februari 2011

Good to go.

Goddag.

Jag har nyss fått i mej mat. Sitter och slappar framför tvn. Ska iväg på body pump sen efter 18 tiden. Och sola. Så nu samlar jag kraft! Äntligen ska jag få använda mina nya träningskläder! :)

När jag tvättat klart förut så drog jag in till stan. Skulle bara kolla efter en onepiece. Bara kolla. Men såklart hade de den jag ville ha inne och  rätt storlek. Så jag va ju tvungen att köpa den! Sen hade ju min resväska paja. Den sprack påvägen hem ifrån värmland. Så jag köpte en resväska oxå. Och en matchande necessär! Sen hittade jag ju en väska på junkyard som matchade väskan och necessären. Så jag va ju tvungen att köpa den oxå! ;)


 Den finns i S, M och L. Jag köpte den i L. För att få plats! :) 1599 kr.

I denna väskan är det ett lapptoppfack. Perfekt som handbagage när man flyger. 699 kr, dock rea på junkyard. Nu 359 kr.


Här i ska alla mina produkter och smink trängas! 299 kr.

Nu kan jag resa med stil :)

Min onepiece med älgar på! :) Mysigt värre! Den reser jag dock inte i. Bara mysa i!


.

Inga kommentarer: