torsdag 24 februari 2011

in bed at work.

Nu har jag bäddat ner mej i sängen på jobbet, eller jag sitter i sängen med datorn i famnen. Jag hade tänkt kolla på en film eller så blir det lyxfällan repris som jag nyss missade på tv. Det beror på om de lagt ut det på PLAY än. Jag har huvudvärk men absolut inga ilningar kvar i tänderna. Men jag antar att jag har gått och spänt mej under dagen när tänderna värkt, där av huvudvärken.

I morgon jobbar jag som sagt över 7 timmar. Så jag jobbar som jag gjorde i dag, 7-22. Vi ska iväg på en grej mellan 11-13.30, men det tar en timma dit och en timma hem. Så vi blir borta halva dagen. Skönt att det händer något, så går det fort. Jag vill gärna hem och börja min helg. 

Jag har ett beslut att fatta. Jag är bjuden på 25 årsfest på lördag. Men jag kan inte bestämma om jag ska dricka eller inte. Dels för min träning. Hade ju tänkt träna på söndag, styrka och kondition. Den ger ju inget om jag druckit massa under kvällen innan. Och jag måste träna! och sen hade jag ju tänkt övningsköra på söndag, då får jag absolut inte ha druckit innan. Så det verkar luta mot en nykter kväll. Synd för jag e så jävla sugen på att dra till med en jävla fest! Krypa-hem-varning. Men det får väl bli en annan fest det. Så jag får väl plocka med mej något alkoholfritt. Och sockerfritt. Kan ju kosta på mej bubbelvatten med päronsmak? (ha ha) Tråkig jag låter. Men jag måste fan få allt att funka. Måste fixa körkortet denna gången, och jag vill inte att min träning ska skita sej. Och jag är absolut inte sugen på att ligga hemma bakis, ensam. Det sög ju mest. 

Nej nu ska jag kolla om lyxfällans nya avsnitt lagts ut än. Annars blir det en film.


Använder mobilen som internet till datorn när jag är utanför hemmet. Vilken uppfinning! Me like! (och det kostar inget extra.)

Puss och Kram!

.

Inga kommentarer: