söndag 27 februari 2011

Söndag 27e Februari - 2011.

God morgon!

Idag fick jag sova till 9. Då ringde Joakim och väckte mej. Sen va det väl ingen idé att sova mer. Ut med Texas. Sen kröp vi ner i sängen igen. Så nu ligger vi här. Jag med datorn i famnen. Läser bloggar och kollar på bilar på blocket. Vaknade med huvudvärk. :( Och jag drack inte ens i går. Så jag häller i mej massa vatten nu så att det ska gå över. 

Idag då? Vad händer? Jag tänkte dra och träna så fort min huvudvärk har gått över. Sola oxå, för nu va det ett tag sen. Måste städa hemmet. För idag är det söndag och då städar man i detta hushåll. Behöver städa då hemmet ser ur som hej kom och hjälp mej. Jag ska nog oxå packa inför sälen. Snart dax nu ju! =D 3 nätter kvar! Det har gått 3 veckor sen vi sågs nu. Börjar bli van att vara utan, så det är inte så jobbigt faktiskt. Men det kanske är för att jag vet att vi ses snart.

Nej nu får jag kliva upp. Måste göra något åt huvudvärken och att min mage kurrar! Hörs senare!

.

Inga kommentarer: