fredag 18 februari 2011

Freeeeeedag(!!) 18e Februari - 2011. / @ work 7-18.

God morgon!

Sovit skönt? Ingen är väl vaken än förutom jag. Jag är vaken, tror jag. Jag går på extra batterier idag. Jag e inte pigg med andra ord. Men jag har sovit bra. Har fått en vana att vakna runt 3 på natten och kollar på klockan. Somnar om liks fort Jag somnade vid 23 tiden så jag har fått 6 timmar sömn. I natt hoppas jag på mer. För i morgon är jag ledig!

Vi ska iväg några timmar idag med jobbet mellan 11 och 13.30, och resan dit och hem tar 2 timmar. Så idag kommer tiden gå undan! Vid 18 drar jag hemåt! Och tar helg!

I morgon ska jag börja dagen med en promenad med Texas. Sen frulle. Efter frullen väntar ett pass på gymmet. Överkropp plus kondition. Vid 14 ska jag tvätta. Sen va det tomt i planeringen. Blir väl melodifestivalen för mej och Texas. Inget festande denna helgen. Jag har inte råd att bli sjuk nu. Min hals ömmar lite. Vet inte om det är för att jag är trött eller om det verkligen är nått på G. Skulle väl vara typiskt nu. Men det tänker vi inte på nu.

Jag har en lite bit kvar med bussen. Så jag tänkte sova lite. Hörs senare!

Ha en bra dag!


.

Inga kommentarer: