fredag 25 februari 2011

Festsuget har infunnit sej.

NU är jag påväg hem! Och som alltid så blir jag sugen på fest när jag slår på spotify på ajponen! ;) men idag blir det fest. Beslutade mej just för det! Och nu försöker jag sätta ihop min outfit för kvällen.. I huvudet! ;) men jag vet inte om jag lyckas.. Det blir en sen utgång för mej då jag kommer hem sent. Ska in i duschen och sen fixa till mej. Men ikväll får jag va extra snabb helt enkelt. Det är därför jag försöker sätta ihop outfiten redan nu. Kjol? Byxor och linne? Klänning? Stövlar? Stövletter? What? Inte så noga, det är grabbar jag ska festa med. De bästa! Så detta kommer bli kuuuul! Har inte festat sen nyår. Så nu är det fan dax! Inge mer soffhäng! Så jävla trött på att sitta hemma ensam! Ursch!

Hörs sen när jag fått på mej min killeroutfit!


.

Inga kommentarer: