söndag 20 februari 2011

Luktar inte svett.

Hoppat ner i soffan en lite stund. Jag sitter fortfarande i träningskläderna och luktar papaya. Krämen jag smörjer mej med innan jag solar luktar papaya. :)

Jag gjorde en "macka" av oppsies och en kopp svartvinbärs te. Måste få i mej något innan jag går in i duschen. Sen har jag hört att man inte ska duscha direkt efter att man solat. Inte vet jag varför.. ? Men snart så. Kanske slänger ihop en oppsies-macka till innan jag duschar. Det va ju gott!


Påvägen hem ifrån gymmet så köpte jag med en godispåse och en dricka. Måste ju ha nått att mysa med i min ensamhet. Solsidan och sen börjar big brother igen! Wiihoo.. det va länge sen! Vilken söndagkväll! Bara en sak som fattas, gissa en gång?



                       


                  Saknar.

Inga kommentarer: