tisdag 22 mars 2011

Vitt i hallen? Självklart!

5 timmar kvar här på jobbet. I morgon har jag äntligen en ledig dag. Kommer säkert må skit kasst av att gå hemma. Men jag har så mycket att fixa med så jag kommer kanske inte orka använda huvudet förutom till det jag ska göra. ;) kan ju alltid hoppas! Jag ska jaga varenda dammråtta! Jag minns inte när jag dammsög senast! Jag ska tvätta, plocka ihop Joakims saker och packa ihop dem. Träna, basta och sola. På kvällen blir det en långpromenad med Texas. Kanske ska kolla om Anna och Diezel oxå vill hänga på? De kanske vet någon bra väg att gå. :)

Jag funderar på att måla om i hallen. Vitt. Just nu är det grått. Men vitt får det bli nu. Jag har massa tid över på mina lediga dagar. Nästa vecka jobbar jag bara måndag, torsdag och söndag. Så jag har 4 dagar (eller kanske 3, funderar på att dra till Elmia på lördagen) att måla. Och det är inte så stora ytor i hallen. Hatthyllan, skohyllan och spegeln blir oxå vitt.

Jag får köpa med färg hem på fredag när jag handlar mat. :)

Hörs när jag slutat.



.

Inga kommentarer: