söndag 27 mars 2011

Bra drag ikväll!

Jag kom nyss hem. Såhär sent minns jag inte ens när jag kom hem sist. Jag har haft jätte kul!

Började ju med middag på maniana med kollegorna. Supergod mat och drack lite cider där. Sen skulle de åt annat håll och jag mötte upp Jens och Christian på viktoria. Drack några cider där. Sen helt plötsligt ringer Rebecca och säger att hon sitter i en bil med Fredrik och Emil och de vill hänga med ut! =D De som ville ligga hemma och dega. Så vi drog vidare tillsammans ut! Va på valand och dansade konstant i 2 timmar! Mina fötter värker, men inte så farligt faktiskt.

Jag är så sjukt tacksam för de vänner jag har. De är värda massor!

Men någon som blev glad när jag kom hem va Texas, kolla bara vart han ligger just nu..


Haha han ser ut som en giraff här! =P

Nej nu ska jag sova. En dag i morgon med.. eller det är redan morgon. Men jag måste sova några timmar iaf. I morgon ska jag ta det lugnt. Men det blir en sväng till stan för att lämna tillbaka klänningarna.


Natti.

.

Inga kommentarer: