onsdag 23 mars 2011

Onsdag 23e Mars - 2011.

Hallå!

Jag håller på att tvätta, och rensa bland alla grejer. Vaknade 7, av ett sms. Men somnade om och sov till 9. Då orkade jag inte ligga kvar längre. Gick upp och klädde på mej och ut med Texas på promenad. 40 minuter va vi ute.

Jag tänkte dra till gymmet sen. Träna underkropp + mage + kondition. Måste bara äta lunch först. Och dricka superpump. Jag har visst gått ner även fast jag äter. 53,1 kg visade vågen idag. Så ett halvt kg sen i söndags. Kanske inte så konstigt när min kropp går på högvarv när jag inte mår helt okej. Men det känns ändå som man kommit över en tröskel iaf. För idag mår jag lite bättre. Insett att det är såhär det ska vara.


La mej med onepiece:en i gårkväll. Och vaknade med den på! :)

Hörs senare, nu ska jag gå ner och hänga upp tvätten!


.

1 kommentar:

Sweet Atti sa...

Vart har du köpt sängkläderna :D?