torsdag 17 mars 2011

Torsdag 17e Mars 2011. / @ work 7-18.

God morgon!

Sovit bra? nope. 3 timmars sömn, men jag känner mej faktiskt inte trött. Vaknade av mej själv en kvart innan jag skulle gå upp. Jag har vaknat ett antal gånger under de 3 timmarna. Men somnat om.

Sista passet för denna vecka. Sen är jag ledig fredag - söndag. Ska bli skönt för nästa vecka jobbar jag massor igen. måndag 7-22, tisdag 7-22, torsdag 7-22 och fredag 7-15. Sen ledig helgen igen.

I helgen funderar jag på att åka iväg. Det har hänt massor i mitt liv. Och jag behöver få ordning på tankarna. Jag mår inte speciellt dåligt. Men jag är säker på att det kommer att komma när jag inser vad som hänt. Matlusten är redan puts väck. Samtidigt så behöver jag vara hemma för att vänja mej vid tanken. Få en vardag som fungerar.

Skit samma. Orkar inte tänka på allt nu. Ska hoppa i kläderna och sen dra till bussen. Sista plågsamma morgon och sen kommer 3 sovmorgon! Om jag nu kommer kunna sova. I kväll ska jag förbi gymmet efter jobbet. Där rensar man tankarna perfekt.

Nej, jobbet va det. Även om jag inte alls är sugen på att jobba så håller det mej sysselsatt. Jag hade nog fått panik här hemma ensam med alla tankarna. Men ikväll är jag hemma igen, med tankarna..


.

Inga kommentarer: