torsdag 24 mars 2011

Solen skiner.

Vilken dag! Solen skiner (dock så blåser det massor) och snart är det helg! Plus att lönen kommer in i morgon! =D underbart! Jag mår helt okej oxå! Jag är glad och ser fram emot våren/sommaren och göra den på egen hand. Faktiskt. Igår rensade jag endel av hans saker. Känns som ju mer jag plockar bort, desto bättre känns det. Och sen fyller jag ut det med mina saker. Plockade upp lite vår/sommarkläder ifrån förrådet. Klädkammaren är fortfarande skit stökig! Måste ju ställa hans saker där, orkar inte bära ner det till förrådet som ändå inte har någon plats för det. Fick även bort alla dammråttorna oxå! Gissa om lägenheten skiner nu! Men jag har ju hittat på massa nytt att göra med hemmet. Sängen jag vill ha finns på blocket nu, i göteborg. Men jag har ingen som kan hämta dem åt mej. Så måste jag sälja min först. Kanske ska lägga ut den på blocket? Får kolla på det när jag har någon som kan hjälpa mej hämta sängen. Om den då finns kvar.

Nu ska jag försöka få i mej lite lunch. Vågen visade 53,1 kg i morse, så inget mer neråt. Men jag känner mej inte helt återställd. Är lite yr när jag tränar och känner att jag inte har min fulla kraft.

Lunch!


.

Inga kommentarer: