tisdag 29 mars 2011

BB

Go kväll!

Varit iväg och köpt choklad och chips. :) Min mens är här och då måste man få proppa i sej! Men jag fick fan inte i mej mycket, för jag blir så mätt på ingenting! Häller i mej vatten oxå för jag är så sjukt törstig i dag. 

Väntar på att Big brother ska börja. Sen hoppar jag nog i säng. I morgon måste jag upp vid 9 för att inte sova bort hela dagen. Jag tror dock att jag börjar blir sjuk. Min röst är hes. Så egentligen borde jag ligga i sängen hela dagen i morgon för att orka jobba sen. Men jag ska promenera, träna och tvätta. Fick boka en ny tid i dag eftersom jag sov bort den jag hade i dag. Jag har dessutom plockat upp mina sommarkläder och de måste tvättas innan användning. I morgon kväll kan jag ta det lugnt igen. Lägga mej tidigt för att jobba 7-22 torsdag och 7-22 fredag. Blir att övernatta där. 


hej hopp..


Inga kommentarer: