torsdag 17 mars 2011

Tillbaka.

Åter på jobbet. 1 1/2 timma kvar att jobba. Skönt att komma härifrån, men ändå inte. Jag är rädd att vara själv nu. Rädd vad jag ska känna. 

När jag kommer hem så ska jag genast byta om till träningskläder. Och sen dra direkt till gymmet. En timma överkropp plus mage. Hårt! Fråga än är om det går att träna hårt idag. Jag har inte fått i mej värst mycket energi. Och Superpump vågar jag inte ta så sent. Vi får göra vårt bästa och kanske dricka en proteindrink innan jag går. Skön musik och göra mej extra snygg, då går det bättre. ;) 

I helgen får jag hoppa över träningen. Eller jag kan ju träna fredag och sen tar jag ett tidigt tåg ifrån Karlstad på söndag, så jag hinner träna då oxå om jag vill. Så det är bara lördagen jag missar. Då ska jag sitta i en bil upp till sälen. Vad jag ska göra där? Det får ni veta i ett senare inlägg..

.

Inga kommentarer: