söndag 20 mars 2011

Söndag 20e Mars - 2011.

Söndag morgon! Och solen skiner! Underbart!

Jag sitter på tåget hem nu. Jag har åkt en halvtimma. Är framme strax innan 12. Jag sitter i en kupé med ett par som planerar sitt bröllop. Tur att de ska gå av om 2 hålplatser. Jag ska sätta i lurarna i ögonen och lyssna på musik istället. Risken är dock att jag börjar tänka, och sen må dåligt. Med att solen skiner, hjälper.
När jag kommer hem så ska jag slänga in mina saker, äta och på med träningskläderna. Jag har inte bestämt än om det blir gymmet eller en springtur ute. Ute skiner ju solen, och det behöver man ju. Men på gymmet kan jag basta efter och sen kanske sola. Vi får se. Se hur min handled orkar oxå.

Ikväll är det solsidan och sen big brother! :)

Nej nu blir det musik. Hörs senare!
.

Inga kommentarer: