måndag 14 mars 2011

Måndag 14e Mars - 2011.

Oj, jag har glömt att blogga idag.

Vaknade 10. Klev upp och gick direkt till soffan. Somnade där och vaknade strax innan 13?! Helt sjukt! Sov dock skitdåligt i natt, och va uppe 5 och va ute med en bajsnödig hund. Det va iaf Joakim ska ringde och väckte mej. Det skulle komma någon och köpa hans paintballmarkör. Så jag fick klä mej och gå ut med den. Så nu är en sak såld av allt. Kanske kommer en kille senare och köper en av paintballväskorna oxå.

Jag har hunnit med att slänga i en maskin med tvätt, bakat oppsies, gjort matlådor. Torsk med äggsås och broccoli. Ringde och sagt upp Texas försäkring och fixat en ny, och bokat uppkörning. Jag ska snart springa ner och slänga i sista tvätten. Min onepiece. Vid 18.20 ska jag va på gymmet och träna ett pass body pump. Efter träningen ska jag sola i 20 minuter. Jag måste springa till hemköp och köpa dill innan gymmet och ska fylla på busskortet och panta alla flaskor vi hade i skåpet. Få undan lite.

Nej nu får jag släppa datorn och gå ner till tvättstugan. Hörs sen!

.

Inga kommentarer: