söndag 27 mars 2011

Nästa vecka..

VECKANS TO DO:

Måndag: Promenad. Jobb 7-22.
Tisdag: Tvätta/Städa 8-11. Promenad. Vaxning 14.00. Springa.
Onsdag: Promenad. Träna. Sola.
Torsdag: Promenad. Jobb 7-22.
Fredag: Promenad. Jobb 7-22. (extra pass)
Lördag: Promenad. Träna. Sola. Packa!
Söndag: Promenad. Jobb 7-22.




Jag ska alltså jobba 60 timmar nästa vecka. Ganska skönt att jag inte jobbar mer än 2 dagar i rad. Så hinner jag andas lite emellan. Och i morgon ska jag ha med mej en hemlig tjej som kanske ska börja jobba hos oss. :) Träningen blir inte alltför häftig till veckan. Men det får jag väl ta igen när veckan är över. Jag är glad att jag får jobba lite extra då jag vill ha mer pengar. När jag ska till jobbet så går jag några hållplatser så vi får oss en promenad, jag och Texas. En promenad som tar ungefär 30 minuter. 


.

.

Inga kommentarer: