torsdag 24 mars 2011

Hemma!

Kom hem för en halvtimma sen! Fick dra lite tidigare ifrån jobbet. Jag har suttit och betalat Joakims räkningar. Jo jag gör det åt honom för att hans post kommer hit än och han kommer inte hem förrän i maj. Får väl ställa upp en lite stund till.. (betalar den självklart med hans pengar!) Mina betalar jag i morgon. :) Känns inte lika spännande då jag kommer få leva som en fattig student! Men jag drar nog och shoppar lite på lördag ändå. Vill ha ett par stövlar! Snyggt när man vill gå ut i byxor.

Känns skitjobbigt när man just pratat med Joakim, och som han sa så gör det ju inte saker bättre att vi ringer till varandra. Så nu blir det inga mer sms eller telefonsamtal dit. Om det inte är något viktigt.

Time to move on.

Men först ska jag få lite sömn! I morgon jobbar jag 7-15, men slutar nog 14. Ska handla på maxi påvägen hem. En sväng till gymmet, träna överkropp och kondition. Hem och duscha och sen dra till en kompis på film och våffelkväll!

Hörs i morgon! Natti!

.

1 kommentar:

Sweet Atti sa...

:) Aha! Nä men jag har dem i beige brunt haha.. damn borde beställt fler färger när dem hade dem inne!! :)