fredag 25 mars 2011

Svårt att varva ner.

När jag ändå inte kan sova så satte jag mej och la in maj-schemat i telefonen. Jag gjorde schemat idag. I maj ska jag oxå iväg på en liten tripp med övernattning i Ullared! Mamma och syster kommer ner till mej en onsdag, så övernattar de. Tidigt på torsdag drar vi dit, får vår stuga och shoppar. Vad vi gör på kvällen är hemligt. Fredag shoppar vi lite till, sen åker vi hemåt. :) ska bli mysigt att det bara är vi 3 och inte några killar, barn eller hundar med. Måste fixa Hundvakt då oxå. Syster bokade en stuga utan husdjur. Men det blir ju bara en natt så det ska väl fixa sej. 

Jag har även en resa till London att se fram emot. I början av Juli drar jag dit. Måste bara lyckas få med mej någon. Jag flyger dit ifrån Göteborg men sen ifrån London till Oslo (när jag shoppat klart, 3 dagar senare..) min kusin jobbar i England och vi har ett bröllop att gå på i juli, hemma i Värmland. Så vi flyger hem tillsammans. Till Oslo och blir hämtade där. Tur och retur kostade 1300 kr. Med SAS. Måste hitta någonstans att bo, ett hotell som ligger mitt i vill jag ha! 

Nej nu får jag försöka sova. 

God natt!

.

Inga kommentarer: