fredag 18 mars 2011

Fredag 18e Mars - 2011.

Goddag!

Snön är här igen! Suck. Jag och Texas som skulle ta en långpromenad. Vi gick en lite sväng iaf. Sen ville han vända och gå hem.

Vaknade 9. :) Sovit rätt bra faktiskt. Vaknat någon enstaka gång. Hade ställt klockan på 9 för att inte sova bort hela dagen. Jag hade tänkt dra till gymmet, men jag hoppar det. Jag har inte ätit något idag då min matlust inte finns. Så jag har ändå ingen energi för det. Så jag städar hemma istället. Rensar alla lådor och skåp. Kläder som bara ligger som inte används. Slänger underkläder som är obekväma, strumpor som är slitna och leggings/strumpbyxor som är noppriga. Så kan man köpa nytt sen! :) Men denna månad kommer det säga poff med pengarna, så är det borta sen. Men jag får bita ihop denna månad, bara jag har mat och busskort så klarar jag mej.

Nu ska jag fortsätta här. Åker till Karlstad idag, men tåget går inte förrän i kväll. Så jag har massa tid kvar till städning.

Osminkad i prickig tröja! :)

.

Inga kommentarer: