söndag 27 mars 2011

I just came to say hallo.

Hej hopp!

Nu är jag hemma igen. Jag har lämnat tillbax klänningarna, postat ett brev, köpt en bikiniöverdel och fyllt på busskortet. Sen mötte jag upp Jens efter att han gått modevisningen klart. Vi gick och fikade och satt där i 1 och en halv timma och pratade och drack varm choklad. Sen började det snöa helt plötsligt! Sen tog jag bussen hem. Insåg på bussen att jag glömt köpa sallad och tacokrydda. Så jag fick ju gå förbi hemköp oxå.

Nu sitter jag i soffan och insåg precis att jag inte käkat något i dag. Enbart denna varma chokladen. Kanske därför jag har sån huvudvärk. Jag tänkte göra en tacogratäng. :) Så jag får nog börja med den snart.

i kväll är det big brotherutröstning oxå. Kul! :)

Hörs sen, får bli käk nu.

:)

Inga kommentarer: