måndag 28 mars 2011

sova i min onepiece.

Go kväll!

Jag är nu hemma. Slog precis på tvn och tänkte se lite big brother! Missade ju första halvtimman, men jag orkar inte vänta tills i morgon! :)

Jag är skit trött. Så jag ska bara se på BB sen gå och lägga mej. Va festsugen på bussen, men det försvann när jag landade i soffan. Jag hoppas jag somnar direkt. För jag mår skit kasst när jag ligger där själv. Det enda jag saknar med att ha pojkvän är närheten. Jag är sjukt närhetsberoende. Jag har lixom inte haft närhet sen jag va uppe i sälen. Förutom alla kramar mina kompisar gav mej i helgen då. Men nu snackar jag mer än kramar. Ligga på en arm och bli kramad. Känna den andres andetag. Pussar i nacken. Fan va jag saknar det! Men ju längre det går desto lättare kommer det ju bli. Men jag har ju min onepiece i den känner jag mej lite bättre, så den åker på i natt igen. :)

Jag och min onepiece. <3


Hörs i morgon!

.

Inga kommentarer: