lördag 19 november 2011

Lördag 19e November - 2011. / @ work - 22.

Ahh va jag inte vill jobba! Jag har sån jobbångest när jag ska jobba helgen! Ursch och fy! En jävla tur att man bara gör det var 4:de vecka.

På bussen nu. Somnade vid 12 i natt men ändå är ögonen tunga. Vi bäddade ut soffan och sov i den. Den blir ju lika stor som min säng (160*200) när man bäddar ut den. Så la vi oss och kollade på film. Jag hann inte se mycket innan jag somnade.

Idag är det julmarknad ute på ön jag jobbar på. Antar att vi ska dit. Jag sover kvar där ute. Lika bra. Så får jag sova lite mer.

10 grader ute idag. Och jag inviger mina nya stövlar. Hoppas det håller sej på plus ett tag till. Så slipper man en lång seg vinter. Det är exakt 3 månader och en vecka kvar tills vi drar iväg till värmen. Jag vill nu!

.

Inga kommentarer: