lördag 19 november 2011

Kvällen är här..

Har inget att blogga om egentligen. Sitter i soffan på jobbet. Väntar på att så mycket bättre ska börja och att jag kan ta lite turkisk yogurt och några jordgubbar. :-)

Hamnade på hemnet.se förut. "råkade" haha! Jag vill flytta! Men inte än. Än får man inte flytta ihop. Men jag är så kär i denna pojke och vill inget annat än att leva resten av mitt liv med honom. Men först måste man ju pröva att bo ihop. Men titta får man. Jag hade så mycket dötid at work idag. Får hoppa i säng om 3 timmar. Gäspar redan.

I morgon slutar jag 20, jobbar över 2 timmar för att ta igen från förra veckan. Fredrik kommer och hämtar mej. Så man får väl lite tid med honom. Innan jag ska iväg till jobbet igen på måndag! :-( segt att jobba från morgon till kväll i 3 dagar i streck. Men det händer bara 1 gång i månaden som tur e. Längtar efter honom. Men man ska sakna. Det e viktigt. <3

.

1 kommentar:

Sweet Atti sa...

Mys!!

Haha jenny, alldeles för många!!