onsdag 16 november 2011

Nu då?

Tv funkar inte än. Jävla skit. Jag har fått en del gjort nu på morgonen. Men ska försöka göra några ryck till. Har en del att slänga efter alls Ikea grejer vi köpt. (läs: kartonger)

Ska försöka fixa till mej själv oxå. Träna gör jag med Fredrik i eftermiddag. Idag ska ben och rumpa köras. (Haha rumpa köras!) plusar nog på lite mage oxå. I morgon ska jag iväg och simma! Det va inte igår! En tjejkompis och jag tänkte ta en fika, hon skulle simma innan. Jag kan ju knappt fika ändå. (finns ju aldrig nått för oss som käkar LCHF att fika på ute, plus att jag är laktosintollerant oxå.) Så jag tänkte jag kunde slå 2 flugor i en smäll och simma med henne. Träning plus umgänge. Dessutom får man en stund i bastun efteråt. Så jag får plocka fram bikinin! :-)

Nej nu får jag göra några ryckt till här. Finns ju ändå ingen tv. :-( kanske lika bra?

.

Inga kommentarer: