söndag 20 november 2011

Söndag 20e November - 2011.

Hej hej!

Jag vaknade här på jobbet vid 9. 10 timmars sömn. Så jag är utvilad. Idag skiner solen! Men vi sitter inne och kollar på skidor på tv. Det är städdag idag, så jag har börjat lite smått. Har att göra, så tiden kommer gå undan idag.

20.00 kommer Fredrik och hämtar mej. Vi ska förbi affären och fylla på med lite mat. Sen hem och mysa framför tv en stund innan man ska sova igen. Nästa vecka jobbar jag som vanligt. Mån,ons och torsd. Men slutar redan 15 på torsdag. Då ska jag ge simningen en chans till. Anna och Jag ska till valhalla. Nästa helg blir det fest. Olivers officiella inflyttningsfest. (har redan varit där på fest 2 gånger.) jag har inte bestämt om det blir alkohol med i bilden för min del? De här med hemmafester och bli full e inte riktigt min grej. Jag vill ju gå på krogen om man ska dricka.

Nej nu får jag återgå till jobbet.

Hörs senare!

.

Inga kommentarer: