onsdag 16 november 2011

Pust!

Rumpan i soffan! Vi körde en timme på gymmet. När vi kom hem skulle Fredrik fixa med musiken så jag slängde mej på cykeln och drog till solariet. Nu har jag fixat käk och ätit! Köttfärssås med en massa olika saker i. Jag slängde i det som fanns hemma, tomat, broccoli, grädde, sambal, självklart nötfärs, 2 färska chili och en jävla massa krydda. Istället för spagetti så rev jag vitkål med osthyveln och stekte det i massa smör. Sjukt gott!

Nu är Jenny nöjd, men svettig. Kollar på arga snickaren nu och ska hoppa in i duschen i reklampausen. :-)

I morgon ska jag träffa en kompis som fick barn i somras. Hon har oxå vovve så vi ska ses härutanför vid 10 och ta en promenad med vovvarna och barnvagnen. Ska äntligen få se underverket! ;-)

Hörs imorgon. XOXO

.

Inga kommentarer: