lördag 12 november 2011

Bag..

Inga skohyllor på Ikea. De hade inte kommit in.. På tisdag, kanske de skulle få dem. Suck.

Men vi fick med hyllplanet vi skulle ha iaf. Så nu är det uppsatt och vi lämnade tillbaka 2 stycken som blev över. Iite felräknat..

Vi satte även upp en krok jag köpte när jag va på torget (frölunda torg, är ett jätte stort köpcentrum för er som inte vet.) igår. En för mina väskor.

Jag vill så gärna visa er hur de ser ut där inne, för jag e så sjukt nöjd. Men jag vill att de ska bli klart först innan jag visar. Insåg förut att jag måste ha en större spegel därinne oxå. Den blev så fjuttig, den jag hade i hallen.

Här e en bild på kroken jag köpte iaf. 219 kr kostade den. Men jag har inte bränt massa pengar på alkohol denna månaden utan gått ut nykter. Så jag tyckte jag kunde köpa en "dyr" krok. ;-)

.

Inga kommentarer: