tisdag 15 november 2011

Hemma igen.

Nu har jag gjort stan. Fick med mej vinterstövlar hem. Jag har spanat på den ett tag, men nu va det slut på spanandet och de fick följa med hem! Jag hittade såklart en väska i skinn som inte va allt för dyr, som oxå fick följa med hem. Stövlarna e oxå i skinn. Kommet bilder. ;-) jag tog oxå bilder till körkortet. Som nu ska förnyas. Betalade just in räkningen. Hoppas det går fort, så jag kan be Jessica på Swedbank att beställa nya visakort till mej.

Nu ska jag andas lite i min soffa, sen börja plocka ner alla grejer till förrådet. Och sen får jag nog börja tänka på vad jag ska käka till lunch. Till middag blir det kycklinggryta. Hoppas Fredrik e sugen på det.

.
med färg. 
På körkortet kommer bilden va svartvit. Jag tog bild nummer 2. :)

.

Inga kommentarer: