måndag 21 november 2011

Måndag 21e November - 2011. /@ work - 22.00

God morgon Göteborg och vart än mina läsare bor!

Jag sitter på bussen till jobbet, igen. Trött trots 8 1/2 timmars sömn! Somnade redan 21.30 igår.

Fredrik kom och hämtade mej redan vid 18. Jag fick dra tidigare ifrån jobbet. :-D Vi hoppade in på Ica maxi för att handla hem lite mat inför veckan, och middag för kvällen. Grillad kyckling, beasås och avokadosallad slängde jag ihop. Tog en dusch och myste ner mej i soffan med Babe. Inget att se på tv, så vi gick och la oss. Finns ju roligare grejer att göra än att kolla på tv! ;-)

Fredrik är hemma idag från jobbet. Fortfarande ont. :-/ Inge vidare kul att lämna honom i sängen. Men jag fick lämna Texas hemma med honom. Så idag jobbar jag själv, utan kompanjon.

Kommer en veckans to do senare oxå, som ändå aldrig följs. ;-)

Just de, jag vägde mej i morse. Minus 0,5 kg sen i fredags. Poff sa de. Nu står vågen på 54 kg precis. Tänk att för 2 somrar sen vägde jag 50 kg. Jag anser mej inte alls större nu, än då. Men det är väl träningen som gör att jag är tyngre, men ser likadan ut. Jag menar att kläderna jag hade då, passar och sitter likadant. Jag ska gå och göra en kroppsmätning. Ska ringa och boka tid idag, både till mej och Fredrik.

Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer: