söndag 13 november 2011

Det går ju bara lättare och lättare att följa LCHF.

Vi åkte förbi maxi i Mölndal för att fixa lite mat till middagen. Och lite annat. Jag hittade laktosfri turkisk yogurt! Hur bra?! Jag har ätit vanlig utan att få ont i magen. Men denna är ju bättre för magen i längden. Igår hade jag jätte ont av magkatarren, så Fredrik och jag fick åka hem ifrån röda sten vid 1-1.30 tiden. Köpte med en varsin kebabsallad med hem som vi slängde i oss när vi kom hem. Sen somnade man skönt till en film i sängen, med sin älskling bredvid.

Nu ska vi hämta upp Texas. Fredrik ska packa för att va hos mej i veckan. Jag jobbar bara Mån, Sen e jag ledig 4 dagar. (min tur att jobba helgen.) Min lillasyster hennes man och deras dotter kommer och hälsar på! Mysigt att få pussa på lilla Julia! <3

.

Inga kommentarer: