onsdag 23 november 2011

Onsdag 23 November - 2011. / @ work - 22.00

God morgon god morgon!!

Jag sitter på bussen till jobbet. Lite trött i ögonen. Men de här ska nog gå bra. ;) vaknade varannan timme i natt och kollade på klockan. Sjuka drömmar.

I går bakade jag innan Fredrik kom. Jordnötskakor. Skit goda blev de! Utan socker såklart. När han kom hem så va vi iväg och slängde massa skräp. Rensade lite ur förrådet. Vi slängde oxå ihop käk. Torsk med äggsås och blomkålsmos. Sen fanns det ju inget att göra alls, inget att se på tv. Så jag lämnade Fredrik i lägenheten och tog med Texas på en promenad. Väl hemma igen hoppade jag i badet. Och sen va det dax för värsta pojkvänsakademin. Vi gick sen och la oss. Seg tisdag. Faktiskt.

Nu ses vi inte förrän i morgon kväll. Jag sover på jobbet i natt. För att jobba till 15 i morgon.

Idag har vi lite planer på jobbet, gött!

Hörs senare!

.

Inga kommentarer: