måndag 28 november 2011

Måndag 28e November - 2011. / @ work - 22.00.

God morgon!

Blääh för att alltid jobba måndagar. Skönt att jag alltid e ledig tisdagar. :-)

Sitter på bussen nu. Idag kör en ny grej igång på jobbet. Så vi är borta mellan 9-14 typ. Gött. Då går dagen lite snabbare. Kommer vara såhär måndag och onsdag ett tag framöver.

Vi hoppade i säng redan vid 21 igår, men vi plockade med datorn till sängen och började kolla på en film. Men vi orkade ju såklart inte se klart filmen. Haha. Somnade som 2 barn. Men inte känner man att man sovit tillräckligt. 8 timmar borde räcka. Jag kollade vädret de första jag gjorde när jag klev upp. Igår blåste och regnade det för fullt. Men idag va det 8 grader och vindstilla. Skönt.

Nej nu ska jag vila ögonen lite innan jag e framme och ska cykla.

Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer: