måndag 7 november 2011

Dagen har gått undan..

Jobbar för fullt. Men just nu en paus. Jag har fått en del fixat själv oxå. Fixat så att min namn ändras lite här och där. Har ju bytt efternamn. Ska ringa nu till Hsb så min lägenhetsdörr och postfack får rätt namn på sej.

Jag har haft massa att göra idag, och då får tiden undan. När är det bara 3 1/2 timma kvar tills jag får dra hemåt igen.

Saknar min prins som vanligt. I natt får vi sova utan varandra. Men det går nog bra. I morgon ska jag ta en lång promenad med Texas. En timma ska vi gå. Ut och rensa luften i lungorna och lyssna på skön musik. Sen ska jag ta tag i alla mina kläder och skor. Har insett att jag kommer få skänka bort/slänga en del. Jag har oxå sjukt många väskor. Mamma och mina systrar får det de vill ha. Sen skickar jag resten till myrornas.

Nej nu ska jag ringa Hsb! (ska oxå kolla om jag får en ny spis! Har ju 5000 spänn i reparationsfonden)

Hej så länge!

Update!
Jag fick köpa en spis! Wiie! Nu ska man bara få ut den gamla och in med den nya. Tungt!

.

Inga kommentarer: