onsdag 23 november 2011

In bed at work.

Onsdagskväll är här. Då sover jag på jobbet. Alla onsdagar i månaden utom en. Jag har varit ute på en promenad med Texas. Passade på då att ringa och säga god natt till Fredrik. Saknar honom redan. Men vi ses i morgon när han slutat jobbet. För i morgon slutar jag 15! Sen e jag ledig fram till på måndag igen. Mina sköna helger. Som jag kommer tillbringa varje sekund med Fredrik. I morgon när han kommer till mej ska vi dra till gymmet. På fredag och förhoppningsvis på lördag (om jag får upp honom så tidigt.) ska vi oxå träna ihop.

Fick sms från Nelly.se nyss. Jag beställde ett par skor och en plånbok igår. Grejerna är på G! Härligt!

Nej nu ska jag lägga mej och läsa i boken jag köpte förut. Och sen drömma om mitt underbara liv. Sen vakna i morgon och inse att det underbara livet jag drömt om, faktiskt är det livet jag nu lever. <3 br="" lycka.="">
.





Inga kommentarer: