måndag 27 augusti 2012

Biceps, storhandla och pakethämtning.

Det blev 1 1/2 timme på gymmet idag! Erika och jag körde biceps och sen mage. Gick super!

F va klar precis när jag va klar så han kom och hämtade upp mej. Storhandling på G! Och de blev det oxå! 2300 spänn fattigare, men med en kyl och frys som nu mera är fullproppad! Jag passade på att frosta av frysen innan allt skulle in. Så nu är den fräsch oxå!

Hämtade ut mitt paket som kommit. Äntligen kom mitt schampo/balsam. Tyvärr så va det inte några pumpar med, så det måste jag köpa till oxå. Nu kunde jag slänga mina gamla flaskor som inte alls va bra för mitt hår.

Nu ska jag snart sova, jag ligger redan nerbäddad och bloggar från min iPad. Jag har testat min adapter jag köpte idag! Funkade hur bra som helst! Bilderna åkte över med en gång jag satte i kortet! Me love! Nu behöver jag bara köpa en ny lins till systemkameran så e allt good to go. Thailand! :-) dock 20 veckor kvar! Läääänge! Men vi har massa annat kul att se fram emot innan de. Som min weekend med mamma i stockholm! :-) kul!

Nej nu ska jag sova. Hörs i morgon! Då ska jag försöka ta lång sovmorgon! Kan ju alltid försöka! :-D tvätt tid först vid 11!

Natti Natti!
.

Inga kommentarer: