tisdag 28 augusti 2012

Tisdag 28e Augusti - 2012.

Hej hopp!

Jag vaknade strax innan 8! Såklart! Det verkar vara så min klocka i kroppen e ställd! Jag släppte ut Texas ur buren och han sprang raka vägen in till min säng! Haha! Sötnos! Så nu ligger vi i sängen och myser! Vi ska väl kliva upp snart. Ut och kissa honom, och sen hade jag faktiskt tänkt köra igång med bakande! Ska testa lite nya recept! Och så måste jag laga mat. Inför 2 dagars jobb. Och i kväll ska jag träna i Frölunda, sen sova där. Så jag har fullt upp, jo jag ska tvätta oxå! :-P och bärs ber alla verktyg som tar plats i min klädkammare.

Men jag börjar nog med ett bad. Texas är så trött på morgonen ändå, så han kan sova en stund till.

Ha en skön dag, och ja, jag har träningsvärk i armar och mage idag! :-) de gillar vi! I kväll blir det ett pass axlar och sen ska jag på body combat igen!

Hej så länge!
.

Inga kommentarer: