onsdag 29 augusti 2012

Onsdag 29e Augusti - 2012.

Hej!

Solen skiner! Jag sitter ute på jobbet och solar lite. Har just tusen bollar i luften! Men de gillar jag!

Igår då? Jag fick massa gjort, men till gymmet kom jag inte. Va helt slut bär mitt pass skulle starta så jag åkte bara hem till Fredrik och la mej på soffan tills han kom hem ifrån gymmet.

Just nu funderar jag på om jag ska ta och byta hårfärg? Jag e så jävla sugen på rött hår! Risken e bara att jag tröttnar. Och va gör man då? Kan man bli brunett igen då? Jag har oxå försökt att få tag på en tjej som gör Fransförlängning. Köpte en på lets deal och nu e jag ivrig att göra den! Jag har oxå fått veta att jag förmodligen kommer vara ledig i över en vecka från och med nästa måndag. Gött! Då ska jag passa på att göra en grundstädning i mitt hem! Och sälja av allt jag inte vill ha på blocket. Texas har massa grejer jag kan sälja. Hans bur tex, den behöver han nog inte mer, så den säljer jag vidare. Sen har han massa kläder hemma som är försmått som jag oxå ska sälja.

Jobbar till 22 idag, och sen till 18 i morgon. Sen får det bli en jävla massa träning i helgen nu när det inte blev nått igår!

Nej nu ska jag försöka få tag på denna tjejen som gör fransar! Hörs nog senare!

Ps. Här e den röda färgen jag vill ha!
.

Inga kommentarer: