tisdag 7 augusti 2012

Tisdag 7e Augusti - 2012.

Heej!

Jag ligger i badet! Så jävla skönt när det e helt lugnt hemma efter en dag med fart och fläkt!

Vi började dagen med frukost och fixa nyckeln till övernattningslägenheten min mor och resten skulle låna 2 nätter här. Sen drog vi till Frölunda! Shoppade lite när det regnade. Stan e inge kul när de e skitväder! Jag fick med mej en tischa, vaniljpulver från hälsokosten och hudvårdsprodukter ifrån dermalogica. Vid 17.30 va vi hemma igen. Då hade F kommit hem ifrån jobbet. Så vi fixade käk här. Jag och mamma gjorde efterrätten först. Panacotta blev de. Choklad och vanilj. (självklart lchf.) Lite misslyckad i konsistensen. Men den va god! Sen fixade F biffar så vi käkade det till colslaw och en avokadosallad! Mums! Vi satte oss och kollade på en film. Men såg inte klart den för alla va så trötta. Så nu när de gick så gled jag ner i badet! :-) ligger med nya ansiktsmasken på! Och ska sen skrubba min kropp med kaffesump för andra gången på några dagar. Fet funkar faktiskt! De drar i hop huden och man bli len och slät som en barnrumpa! Helt underbart! Sen får man självklart smörja in sej så man inte torkar ut!

I morgon ska vi börja dagen med en 5 km:s PW! Hoppas INTE de regnar! :-D

Nej nu får jag tvätta bort masken här!

Natti natti! Hörs i morgon! XOXO.

Dagens inköp och dagens käk - frukost och panacotta:n!

Inga kommentarer: