måndag 27 augusti 2012

Måndag 27e Augusti - 2012.

Tjena!

Sovmorgon idag? Va tror ni? Vaknade strax innan 8?! Jävla skit! Visst de e 2 timmars längre sovmorgon än när jag går upp till jobbet så. Jag klev upp och kissade vovven, tog en dusch och sen satte jag med alla räkningar. Nu är det betalt. Sen bokade jag av spinningspasset. Jag har ont i ena låter och tror det e en muskelbristning. Så jag får låta de vila en stund. Så jag drog till media Markt istället och köpte en adapter till iPaden. Så man kan föra över bilder till den direkt ifrån systemkameran.

Sen mötte jag upp Frankie, Nellie och Anders så gick vi till Ikea. Fick med mej vinglas och lite annat smått. Vi käkade lunch där oxå, en cesarsallad blev de! :-)

Jag hann bara hem och vända, nu sitter jag på bussen påväg till gymmet i Frölunda. Ska träna med Erika. Blir överkropp. Men vad bestämmer vi på plats. När jag tränat klart så kommer F och hämtar mej. Vi ska storhandla.

Inte en lugn stund i dag alltså! Men jag e ju ledig i morgon oxå! Då blir de lite lugnare.

Ciao!

Inga kommentarer: