måndag 13 augusti 2012

Måndag 13e Augusti - 2012

Hej håå!

Sitter på jobbet och äter frukost. Nu är det pf (periodisk fasta) som gäller! Mellan 19-11 ska jag inte äta alls. Vaknade 6 i morse och äter först nu. Börjar dagen med en kopp kaffe med en sked kokosfett i så klarar man sej de 5 timmarna innan frukost. Äggröra och en korv blev de.

Jag glömde blogga igår!

Vi va ju till Kungshamn lördag-söndag och hälsade på F's mormor och hennes man. F's mamma va med oxå. Solen sken! Vi kom iväg vid 14 och va framme 1 1/2 timme senare. Texas pep hela vägen dit! *suck. Han lär sej aldrig att åka bil.

När vi va framme så käkade vi skaldjur och drack vin. Vid 23 orkade inte vi mer utan kastade in handduken och gick och la oss. Vaknade vid 9 av att Texas låg och pep. Kissnödig! Lika bra att kliva upp! Solen sken i går oxå, så vi låg i en varsin solstol och stekte. Efter lunchen va käkad så åkte vi hem till Göteborg igen.

Va en skön helg. Nästa helg blir förhoppningsvis lika lugn. Får inte bränna massa cash nu.

Idag jobbar jag till 22, likaså i morgon. Sen jobbar jag bara torsdag 7-14 denna vecka. (på min födelsedag) på onsdag flyttar vi in hos F. Hans mamma ska resa bort i 2 veckor så vi ska bo där och passa katten. Så det blir att tvätta/städa/packa på onsdag med andra ord! :-/ igen..

Nej nu ska jag sätta mej med lite papper här. Nya redovisningskvittolappar på företaget som jag måste lära mej! Jag ska sen lära mina kollegor hur man gör på mötet på måndag! Det är stora uppgifter som vilar på mina axlar! :-P

Hörs senare!
.

Inga kommentarer: