onsdag 22 augusti 2012

Onsdag 22e Augusti - 2012.

Hej hopp! Det e redan onsdag! Och i morgon e det en vecka sen jag fyllde år! Fan va tiden går undan!

Jag sitter på bussen hem nu. Texas ligger här bredvid och tuggar på sitt sista tuggben han fått ifrån jobbet. Nu är vi ledig i 2 dagar. I morgon måste jag ändå kliva upp för att tvätta vid 8. Hade planerat att luncha med en vän oxå, men hon fick ett extrapass på jobbet. Så jag tänkte baka knäckebröd. De tar 3 timmar innan de e klara. Träningen bjuder på ett pass med body combat. Men det blir inte förrän till kvällen, i Frölunda. Så vi sover där i morgon.

Så ska jag bort på en jobbresa i september! Jag kommer jobba 7-22 i 7 dagar! (puuh) men sen är jag ledig i 2 veckor! Härligt! Jag har varit på denna jobbresan förut och det e faktiskt ganska trevligt! ;-)

F ligger hemma hos mej. Han ska egentligen bo hemma hos sej när Jag slutar sent. Men han ville sova med mej! Gulle!

Nej nu ska jag köra i gång spotify och se om det kommit ut någon mer skön musik! Puss å kram!

Inga kommentarer: