torsdag 16 augusti 2012

Torsdag 16e Augusti - 2012.

Det e min födelsedag idag! 29 år lyckas jag fylla. Man kan inte tro att jag e en dag över 18! ;-) ung och fräsch! Haha!

Igår när vi hängde i gräset jag och Texas så kom F hem. Jag hörde ut det prasslades inne i min lägenhet. (jag solar på min Innegård och hade balkongdörren öppen.) Han slog in min present! Sen kom han ut och la sej han oxå. Vi låg där fram till 18, sen gjorde vi oss i ordning för stan. Jag va så nyfiken på vad som låg i paketet så jag kunde inte hålla mej! :-D Jag öppnade det! Och vad som låg i kommer i ett senare inlägg! (bästa presenten!) Sen åkte vi in till stan. Lyssnade på nationalteatern som inte va någon höjdare direkt. (enligt mej) sen tog vi en sväng mellan matstånden på Gustav Adolf torg. Massa god mat/godis, men det fick vänta tills på lördag när vi ska ta en sväng till stan.

Idag e jag trött! Blev lite väl sent igår. Men jag jobbar bara fram till 14, sen åker jag hem, en sväng förbi gymmet och kör triceps/bröst (enda stället jag inte har träningsvärk efter combat igår.) I kväll vid 19 ska Jag möta upp vännerna på restaurang Vasastan för att käka middag och ha det lite mysigt! <3
.

Inga kommentarer: