fredag 31 augusti 2012

Fredag 31e Augusti - 2012.

Hej!

Sista augusti i dag. I morgon börjar hösten. 1 september. Därför ska jag ta med min söta pojkvän in till stan i morgon och kolla efter ett par höstskor!

Idag vaknade jag av ett sms av F vid 7?! Suck! Men somnade om och vaknade en timma senare. Jag testade det omtalade magic bullet Coffee! 2-3 dl kaffe, 2 msk kokosfett och 30 gram smör! Det mixar man ihop i drinkmixern och så dricker man de så! Jävla gott va det! Blev ingen frukost efter det för jag va så mätt! Jag bakade några kakor oxå, jag gjorde fel så jag fick hitta på ett eget recept. Sen gjorde jag mej i ordning och tog med Texas hem till Frankie. Fick en magic bullet Coffee där oxå då jag sa till henne att pröva! Hon hade kokosfett med smak! Så de smakade som att man hade en kaka i kaffet oxå! Mums! Inget käk efter den koppen heller. Vid 14 drog jag till Frölunda och lämnade Texas och sen till gymmet, snurrig i bollen för att jag inte fått i mej någon näring alls! Segt men när jag dricker kaffe så mättar de så, så man glömmer att äta.

Träningen gick bra ändå. Jag och Erika körde axlar och sen bandet. Solade en kvart oxå! ☀

Nu sitter jag och F hemma hos honom. Vi köpte med en grillad kyckling och åkte hem hit och käkade middag, dagens första mål! Gissa om de va gott?! Och en påse mina favoritmandlar! Jag testade oxå en efterrätt jag och min lillasyster fick av pappa när vi va små. Man tar några skedar vaniljglass i ett glas, sen häller man på cola på den och äter så! Mums filibabba! men denna gången körde jag med lchfglass och pepsi max. Va jätte gott! Lika gott som jag minns det!

En hockeymatch drog igång, och såklart va det Frölunda och Färjestad som spelade mot varandra! Och som ni vet så är jag ju från Karlstad så jag hejjar ju såklart på Färjestad. F hejjar på Frölunda. Så vi fastnade här! Färjestad vann! Hihi!

Blir väl snart säng. E helt slut! Skulle gått på en fest i kväll, men ingen orkade av oss! Så jag säger god natt nu!

Hej svejs!
.

Inga kommentarer: