söndag 26 augusti 2012

Söndag 26 Augusti - 2012.

Tjena hej!

Söndag och halva dagen gjord! 7 timmar kvar på jobbet och de går bra segt nu alltså! Vill hem till mitt hem! Ser fram emot mina 2 lediga dagar med inkommande lön i morgon! Dock ska de mesta ner i spargrisen inför Thailand. Men lite kan man väl shoppa va? Ska till Ikea med en Frankie och Nellie i morgon. Jag tänkte köpa mej glas/vinglas. Alla har ju typ gått sönder hemma, och vinglas har jag aldrig ägt. Kan ju va bra att ha när jag nu börjat dricka vin! ;-)

Vi har precis varit i bärby med jobbet. Jag tänkte plocka med mej massa grönsaker hem, men det va så jävla lerigt i gångarna och jag har mina rosa converse på mej, så jag satte mej i fiket och väntade i stället! :-D Nu är vi påväg tillbaka till jobbet.

Ha en skön söndag!
.

Inga kommentarer: