lördag 11 augusti 2012

Lördag 11e Augusti - 2012.

Lördag och sol!

Vaknade vid 8 när klockan ringde. Dax för tvätt tid! UFF! Somnade vid 02.30. Jag stannade ju inte hemma igår när jag slutat. Jag åkte hem och gjorde mej i ordning och drog in till stan! F va ute med vänner så jag åkte in och mötte upp dem. Vi satte oss på lilla London och tog 2 dagens (vitt vin med sodavatten). Alla ställen va fulla, så jag, F och en vän drog till kebabhouse och käkade mat. Sen tog jag och F bussen hem.

Så jag har tvättat och fixat lite hemma under förmiddagen. Det blev brunch i sängen! Plättar med grädde och hallon. Sen packade vi ihop allt och hoppade i bilen.

Så nu sitter vi i en kall bil med ac på! Jag vill ligga ute och sola!

Vi är påväg till Kungshamn! Ska hälsa på F's mormor och hennes man. Äta kräftor! :-) mums! Så ska vi sova över där. Hoppas på att solen skiner i morgon med så man kan jobba på brännan innan hösten är här! (typ på måndag.)

Kanske bloggar under kvällen, annars får ni ha en fin lördag!
.

Inga kommentarer: