lördag 18 augusti 2012

Lördag 18e Augusti -2012

Hej!

Tog en rejäl sovmorgon idag! Vaknade vid 10 och låg och lekte med min iPad tills F vaknat! :-) Nu har vi ätit frukost och ligger och degar på soffan. F ska snart köra hans mamma och moster till flygplatsen, och jag ska ta bussen hem. Gymmet väntar och i kväll ska vi på bio. Blir en lugn lördag. Blev ju lite hårt i torsdags då jag planerat endast middag med vännerna och något glas vin. Det slutade inte efter middagen, fet blev både krog (vilken det va har jag inget minne av.. Haha) sen drog vi vidare på strippklubb?! Hallå? Haha första gången på strippklubb i Sverige. De stängde 5, och jag hade ingen som helst planer på att åka hem. Så jag följde med Jonas hem på efterfest. Jens och Freddan hängde på oxå. Somnade på hans soffa, vid 8 kastade jag in handduken. Så när jag kom hem så hade F redan dragit till jobbet. Kissade Texas och sen bäddade jag ner mej i sängen. Vaknade 12.30. Lite seg men inte för bakis. Så jag drog igång och städade/lagade mat tills F kom hem.

Kvällen igår tillbringade vi i Frölunda med tonfiskfyllda paprikor och saltlakrisglass! (lchf) Vi kollade på film, och jag slocknade. Trött tjej efter en grym kväll ute! bästa födelsedagen ever! Jag fick paket oxå! Ett neonrosa iPad fodral, en bakbok och ett presentkort på Åhléns och neon strumpor att träna i! :-) (Ja och så har jag ju fått en weekend i Stockholm med mamma och en iPad av F!)

Nu får jag runda av här, dax att åka hemåt.
.

Inga kommentarer: