onsdag 29 augusti 2012

In bed.

Hoppat mer i sängen på jobbet och passar på att blogga från min iphone medans iPaden ligger på laddning. Jag har gjort om massa filmer till mp4 filmer där hemma och lagt över dem till paddan! Så nu är jag good to go här på jobbet.

Fransförlängnings-tjejen ringde förut oxå! Jag hade lämnat ett meddelande till henne efter att jag ringt henne ett antal gånger utan svar. Hon hade fullt upp nu efter att hon haft erbjudande på lets deal, så jag fick en tid först den 14 september, på eftermiddagen då jag kommer hem samma dag ifrån karlstad. (ska upp 12-14:de för att hälsa på syster och systersdotter.) Passar faktiskt mej perfekt då Fredrik ska ha födelsedagsfest dagen efter!

Jag har oxå bestämt vilken röd färg jag ska ha i håret. Det blir inte den röda färgen på bilden i inlägget tidigare. Lite mer åt lila än åt knallrött. Jag har en bild i telefonen. Men vill inte lägga upp den då det är en bild på Fredriks kusin och jag har inte hennes samtycke. Men ni får se när jag e klar helt enkelt.

Har haft en ganska slapp dag idag. Sen sån dag när man öppnar kylen för att se om det finns nått gott enbart för att man är uttråkad. Men jag har slängt in tuggummi så fort det fallit på och sen planerat min träning istället! Nästa pass e på fredag, med Erika! Då blir det styrka - rygg/axlar!

Nu ska jag borsta mina tänder och sen hämta min iPad ifrån laddaren och bädda ner mej. För om 5 minuter slutar min arbetstid och jag kan släppa ansvaret.

- Natti natti, sov så gott!
.

Inga kommentarer: